Dinner party inbjudan och home-spa!

Nu har jag gjort lite self pampering såhär i min ensamhet medan Sean är och kollar på Man Utd i The Livingroom bar. Jag har gjort hårborttagning, face mask, etc. Den här bilden bjuder jag på för jag tycker den ser så himla kul ut :D

image343

Var i skolan en stund förut och sen fikade jag på stan med Sean och var på Topshop (Topman) och kollade på kläder åt honom för han hatar att handla kläder så han kommer sig liksom aldrig för. Vi hittade en jättefin skjorta och tröja i allafall så båda var nöjda :)

Fick meddelande av Carina nyss och vi tjejer är inbjudna på Dinner party hemma hos henne och Debbie på torsdag eftersom Chloe fyller. Alla ska ta med sig en maträtt hmmm vet inte vad jag skulle kunna ta med. Skulle gärna ta med något typiskt svenskt, men allt jag kan tänka på är köttbullar och jag är ju numera vegetarian så det går ju inte... Måste funder lite. Ska bli kul i allafall!



Wallis Bird - The Circle
Bra hon är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0