En tidsmaskin till 70 talet.

Nu ar det full rulle har alltsa! Jag har fatt tillgang till var project space (en tom atelje) i en vecka eller tva och haller pa och inreder den med mina retro mobler och grejer. Sa har langt har jag borjat satta upp tapeten. Jag vill inte limma upp den for da gar den ju inte att anvanda igen och detta ar ju bara ett test, sa jag spikar med sma nubb och tejpar. Ser inte perfekt ut, men vad gor man? Duger for detta iallafall.

Det ar ratt jobbigt att klattra och spika upp den och mina 5 rullar kommer inte att racka till hela rummet. Hoppas bara de racker till tre vaggar som planerat! Borjar bli lite osaker...

Alla ar impade av min snygga 70 tals tapet som jag hittade i Simon affaren i somras for bara 1 euro rullen. Varsta klippet!! Na, nu maste jag tillbaka och fortsatta tapetsera, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0