Här är en ny sång jag skrivit

Lade upp ett klipp på youtube. Sången heter The Wanting. Sök på mitt namn så finns det mer av mina grejer...



Maten på Indiska restaurangen var god, men det kändes rätt onyttigt och oljigt. Gick till Blue Note efteråt, är nog min favoritpub skulle jag tro. De spelade en remix av the Knife-Marble House. Oooh, älskar Knife!! Drack en vodka och cranberry juice. Först alkoholen jag druckit på 6 veckor. Kändes lustigt i kroppen, kände av det trots att jag bara drack EN! Blev liksom mindre alert, min kropp kändes slöare, tröttare på något sätt, går inte att beskriva. Mystiskt måste jag säga, men jag vill ju inte vara en renlevnads människa hela tiden, och om en vecka är det ju min födelsedag, och då vill man ju fira lite, så det var därför jag tog en drink idag så jag inte ska chocka systemet totalt på födelsedagen, men det kommer nog hända ändå om jag känner min kropp rätt. 3 drinkar och det kommer bli hej toalettstol... vad är det för fel på mig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0