Hennafärg ser ut som bajs!

Nu har jag varit på bibblan och lämnat böckerna och gått på stan lite. På torsdagar är alla affärer öppna till 20.00, så man har lite extra tid på sig :) Köpte ett orange linne på Vila och sen köpte jag Burt's Bees glossy shampo och hennafärg (copper). Har aldrig gjort henna färgning förut, jag vet ju att det är naturligt växtpulver, men när man blandade det med vatten så blev det precis som gulbrunt bajs! så om någon ska göra en film någon gång och behöver låtsasbajs: köp henna färg haha!!

Var ett himla geggande och hela badkaret såg äckligt ut, men nu har jag huvudet invirat i plastfolie och ska ha så i 2 timmar. Har just lagat kvällsmat och nu ska jag äta den och kolla på Terminator 2.

image295

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0