Jag svimmar snart av trötthet!

Nu har jag jobbat precis hela dagen! Från klockan 10.30 tills nu praktiskt taget. Först spenderade jag större delen av dagen med att sätta upp en 70 tals tapet i installation rummet. Spikade och tejpade eftersom jag inte ville förstöra den genom att limma eftersom jag ska använda den senare. Tog ändå evigheter.

Sen tog jag foton på mina tavlor och på installationen. Sen gick jag och handlade. Sen har jag suttit framför datorn hela kvällen och gjort förlagan till ett vykort som jag ska ge bort  på utställningen, redigerat foton, uppdaterat hemsidan med de nya tavlorna etc. Ingen rast alls och klockan är nu ett!

Min hjärna funkar snart inte längre. Sen kom jag på igår kväll att jag har min muntliga 30 min redovisning imorgon om mitt konstnärskap. Skulle göra en powerpoint presentation men har inte ens hunnit börja med den än. Får göra den snabbt på förmiddagen för redovisningen är klockan 2. Jag är så trött att jag knappt kan stava... ska stupa i säng nu!

image368

image369

image370

Jag photoshoppade dit testbilden.

God natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0