Knytkalas i matsalen

Hade ju glomt att Carina sa att vi skulle ata resterna fran gardagen till lunch idag, sa idag klockan halv 1 samlades alla i matsalen och at resterna fran gardagens dinnerparty och en skiva av chokladtartan var. Det var gott! Alla mina resterande kottbullar gick at och sa hade de en pizza som vi aldrig ens orkat smaka igar.

Jag som tankt att inte ata nagot skrap idag akte dit direkt! men nu, nu ska jag ta tag i mig sjalv for nu ar allt uppatet :D Vi har bestamt att ha ett till dinner party hemma hos Chloe i mitten av Maj, for det har var sa lyckat :)

Sean har akt till Westport over helgen, han ar ledig fredag-sondag. Jag orkade inte folja med, gillar Galway battre och han ska antagligen ga ut och ata med Anthony o Sean och jag vill inte ha mer onyttig mat! hehe

Nu maste jag ner till "John the woodguy" och se om mina stretchers ar klara samt mata storleken pa nagra masonitskivor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0