Köttbullsmästaren själv

Ja, det blir visst många inlägg om köttbullar på sistone ;D men nu är jag i allafall klar med dem. De verkar goda, jag provsmakade lite i munnen och sen spottade ut och sköljde efteråt och jag tror de är goda, men det är lite svårt att känna smaken när man inte sväljer.

image361

image362
De luktar gott åtminstone så hoppas de blir uppskattade!
Jag rev en gul lök och höll på att tjuta ihjäl mig, mina ögon är så känsliga, trots att jag hade solglasögon på mig. Jag har alltid solglasögon när jag skär lök för att skydda ögonen haha!

image363

Mina lökbrillor!

Nu måste jag skynda mig att byta om för jag ska vara hos Carina om en timme och jag måste förbi off Licencen på hörnet och köpa en flaska rött vin och sen tar det en kvart att gå också.

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Linda

Gott me köttbullar!!

Yes jag är skåning. Vi har verkligen haft sommar den sista veckan, men enligt metrologerna ska det bli sämre redan imorron, trist.
Hooppas det blir en kanonsommar, det förjtänar vi efter förra årets fiasko.

2008-04-24 @ 22:10:13
URL: http://ndail.blogg.se
Postat av: maria

Åh köttbullar är ju så gott !

2008-04-24 @ 23:07:19
URL: http://marialundqvist.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0