Nu ska jag till Galway arts centre

Nu är det dags att pallra sig upp ur soffan och göra iordning mig, för jag ska till Galway arts centre och hjälpa till att installera en utställning med Andrew Kearney, en skulptör. Känner mig seg idag och har lite huvudvärk. Tror det beror på att jag drack en vodka och tranbärs juice igår kväll. Har ju inte druckit alls på 6 veckor och väldigt lite månaderna innan dess så min kropp är inte van vid alkohål längre. Förr drack jag alltid 4 pints öl när jag gick ut, nu blir jag bakis på en vodka...

Gillar inte att dricka längre, jag mår bara dåligt och tål ingenting och om jag dricker bara några stycken så får jag spy och blir jättedålig. Vet inte ens om jag ska drika på min födelsedag den 14e, känner inte för det om jag ska vara ärlig, så dålig som jag blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0