Överraskningstårta till mig!

Jag trodde inte att någon i skolan kom ihåg att jag fyllde år, och jag ville inte gå runt och säga det heller, så morgonen gick och vi fikade, jag Sarah och Cherie. Sen kom Maria lite senare eftersom hon körde ner från Swinford. Hon och Sarah kom visst ihåg att jag fyllde och hade med sig en tårta och ett kort. Tårtan var jättegod! Var dock svårt att blåsa ut ljusen, för de hade köpt några slags skämtljus som antändes på nytt hela tiden hehe, så det hade vi ett gott skratt åt!
image322

Gick över till Loretto, Norma och Cheries atelje och bjöd dem på tårta också, de är vuxenstudenter så de suckade över att jag 'bara' fyllde 23 haha!

Sen gick jag hem redan halv 3, efter att ha pratat med Maria och Sarah i matsalen ett tag, ville inte spendera hela födesedagen i skolan. Jag promenerade till Terryland där jag kollade på kaninerna i djuraffären, mitt nöje när jag inte får träffa mina egna kaniner hemma i sverige ;). Sen kollade jag runt lite och köpte Alice i Underlandet (Disney) för 9 euro som jag ska kolla på snart. Jag gillar barnfilmer, som jag nämnt i tidigare inlägg.

Tänkte gå till japanska cafet och äta sushi, men det var stängt pga "köksproblem" så det får bli nån annan middag. Sean kommer ju inte hem förrän halv 10 för han har sin datakurs på måndagar.

Är i allafall jättevarmt och soligt, är så glad att det inte regnar på min dag!!!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej! Kollade in på din sida på resedagboken och såg att du hade en ny blogg. Diggar bakgrundstapeten! Så cool. Ser att du fortfarande är kvar i Galway. Vi har just kommit hem från Australien efter sex månader, nu håller Kev på att leta lägenhet i just Galway åt oss för några månader. Så det ska bli spännande. Hoppas allt är bra med dej och grattis på födelsedagen! :)
Anneli (från resedagboken alltså... ;)

2008-04-14 @ 23:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0