Ser fram emot ikvall!

Nu sitter jag i datasalen med Catriona till vanster, Maria bredvid henne och Lorraine till hoger. Vi har skrivit ut/haller pa och skriver vara statements till utstallningskatalogen. Man fick boka en tid da de ska ta kort pa ens tavla man vill ha med i katalogen, sa min tid ar 12.40, om exakt 40 minuter.

Nu kom Sarah ner hit ocksa :)

Senare ska jag till stan och kopa kottfars och sen ska jag hem och gora kottbullar for hela slanten till Dinner partyt hos Carina ikvall. Ska bli roligt! Ett knytkalas dar alla tar mer sig mat. Jag ville gora nagot Svenskt sa det blir Swedish meatballs haha!

Men jag ater ju inte kott, sa kan ju inte smaka av dem och se om de blev bra eller inte, sa far lita pa min instinkt helt enkelt ;)

Det ar soligt och fint ute, riktigt varigt men anda inte sadar valdigt varmt... kom en regnskur i morse, men nu ar det fint som tur ar. Hoppas det haller i sig!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej hej, hamnade i din blogg, blir nyfiken på vad du gör i Irland?

2008-04-24 @ 13:04:27
URL: http://ndail.blogg.se
Postat av: Linda

Aha okej, coolt!
Var i sverige bodde du?

2008-04-24 @ 17:07:29
URL: http://ndail.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0