Värsta jack-kapet!!! för 150 kronor!

Idag på vägen hem så gick jag in i mina second hand (välgörenhets) affärer som ligger ett kvarter bort. Där hittade jag värsta kapet: en äkta militärjacka med guldknappar som jag sett i Army and Navy stores (armé kläder) förra veckan, men som där var en storlek för stor och dessutom kostade runt 600 kr. Nu fick jag samma jacka i minsta storleken för bara 150 kr! KAP!KAP!KAP! säger jag bara hehe!

image293

image294

Knapparna och grejerna har inspirerat modet en hel del i vår, bland annat Topshop har jackor med dessa guldknappar, men jag har ju 'the real thing' nu :)

Var även i en annan second hand affär och köpte två filmer: Terminator 2 och The Matrix. Jag är en sucker för actionfilmer och allt är min brorsa Johnny's fel som samlar på filmer. Har sett dessa två ett antal gånger men jag tycker att de är bra, och nu var de ju billiga, 100 kr för båda. Gillar futuristiska grejer som jag nämnt tidigare, även om Terminator inte direkt är särskilt kulturell hehe

Hade tutorial med Mike och Fionna idag. De klagade som vanligt, men kom också till ett par insikter, så kände mig inte helt nere efter samtalet, som jag gjorde sist. Nu är det bara att ta nya tag, och de gillade ju faktiskt vissa saker som jag kan spinna vidare på. Nästa tavla blir fyrkantig.

image292

Nu måste jag till biblioteket och lämna tillbaka mina böcker som redan är försenade. Bra! få försening på de första böckerna jag lånar på stadsbiblioteket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0