En bild på Sean har jag ritat nu

Jag håller på och jobbar med arbetsprover till Glasgow ansökningen. Igår kväll ritade jag av Sean och har nu färglagt skissen i datorn. Han fick stå modell i några minuter i köket, men det var ju en snabb skiss iallafall, så var inte så farligt. Satt hela kvällen igår och ritade och idag går hela dagen åt till det. Ganska meningslöst egentligen, för förra året ansökte visst 100 pers och de utvalda hade alla animationsutbildning. Men jag får ju en anledning att träna iallafall. Så här blev det:


Sean är förresten i Dublin idag. Jag var ju där nyligen så jag ville inte åka, men han hade inte varit där sen vi julhandlade.
Han ringde för en stund sen, då satt han på ett café och hade just köpt några böcker i en bokaffär. :)

Nä, nu måste jag återgå till arbetet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0