En seg, solig söndag

JAg orkade inte gå upp förrän halv 1 idag. Var inte bakis, bara otroligt trött, för jag hade ju jobbat 10 dagar i sträck innan helgen och sen inte gått och lagt mig förrän efter 3...

Duschade och sen cyklade jag ut till Salthill där jag träffade Maria och Sarah. Det är för än gångs skull soligt idag (minns inte när det hände sist), så trots att det var lite blåsigt så var det jättefint ute i Salthill. Vi åt lunch på en restaurang där, men den ena servitrisen var väldigt otrevlig där... Åt penne pasta med vegetarisk tomatsås, och det var rätt gott, men fy fan vad mycket ost de lagt på, det var som ett lock med smält ost över hela pastan, så jag fick skrapa bort det mesta...

Sen åt jag en twister isglass och vi satt och pratade vid havet en stund. Vi kollade upp om det gick något på bion, för de var tvungna att aktivera sig till 8 ikväll, för de ska sova hos Geraldine, en kvinna som gick i vår klass, och hon var visst bort över helgen med sin familj, så de skulle inte komma hem förrän 8. (Igår sov de på B&B med de andra tjejerna).

Det fanns inget jag ville se, de ville gå på någon fånig Amerikansk komedi med Will Farrell som heter Step Brother, och det är INTE min typ av film, så jag bestämde mig för att inte följa med. Så, nu är jag hemma igen. Men det var iallafall trevligt att prata med dem i ett par timmar.




Kisandes mot solen, aldrig att man kommer ihåg solglasögonen när de kunde behövas!

Nu ska jag gå till stan och se om jag hittar någon liten kameraväska, för jag vill inte repa skärmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0