I have a way of spending too much time thinking

Ikväll hade jag och Sean anniversary. Idag, de 9 augusti träffades vi för första gången på Matt Molloy's pub i Westport 2002. Tänk att jag har känt honom i 6 år redan, och att vi varit tillsammans i 5 år. Svårt att fatta! Vi slog ihop det med vårt förlovnings anniversary, som inträffar 29 augusti, då vi firar vår 3 års dag, för man har ju inte råd att gå på hur många middagar som helst! Gick i allafall till DaTang Noodle House och det var gott, men jag skulle ha valt något utan så mycket chili i för det var lite för starkt för min smak. Vi delade på en flaska franskt rödvin som var mycket gott och sen åt vi chokladglass till efterrätt. På vägen hem skrev jag ut en del av ansökan till Glasgow på ett internet cafe, för vi har ju ingen skrivare.

Nu fattas bara frimärke och så är det klart att skicka. Skulle vara helt galet om jag kom med, jag menar, då skulle jag vara tvungen att börja praktiken i skottland den 31 september, det är ju alldeles snart ju! Men det är inget att oroa sig för, för jag kommer inte komma med ändå, för se, jag kollade upp en sida på internet, och fast det säger att man inte behöver ha studerat animation, så upptäckte jag att alla de som blev antagna första gången hade gjort det och redan jobbat med det.

Är ändå nöjd med de teckningar jag skickar in iallafall. De här tre arbetsproverna skickar jag. Man skulle visa sina drawing skills. Hoppas det synd lite vad jag kan på de bilderna. Nu har vinet börjat försvinna ur mitt huvud och jag är nästan helt normal ;)

Lyssnar på min egen radio kanal på www.last.fm jag har sån bra musiksmak!



Man skulle skicka 3 A4 sidor.

Nu sitter jag här och kollar på folks sidor på internet, som jag känner, och saknar dem lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0