Myspace sida uppdaterad

Nu har jag suttit och laddat upp några nya låtar och fixat grafiken på min musik-myspace sida.

www.myspace.com/ceciliadanell2


Jag har även laddat ner en demoversion av iStopmotion. Önskar jag hade råd att köpa pro versionen, bästa animationsprogrammet!

Jobbade i informationskiosken på Eyre Square idag med Bronagh. Det var hennes sista dag, *snyft* nu har både hon och Ian slutat! Och om några dagar slutar Sinead, de bästa försvinner alltid först....

Det var regnigt och ruskigt hela dagen, men gick iallafall till Kappa-Ya på lunchrasten och åt sushi, skulle kunna leva på det, helt klart! Snackade om Skottland med Bronagh, hon har visst studerat i Glasgow i två år, och gillar verkligen staden. Nu kommer jag ju INTE att bli uttagen till internshipet, men om jag har tur så kanske jag får åka på intervju iallafall och då kan jag ju passa på att kolla in staden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0