Vina Mara med jobbet

Ett gäng från turistbyrån bestämde att vi skulle gå ut och äta middag igår kväll på Vina Mara på middle street. Det var delvis för att fira Sinead som slutar imorgon och ska bli tyskalärare i Limerick. Maten var asgod och sällskapet trevligt, det blev 17 personer till slut, två pojkvänner och resten jobbfolk.

Jag åt krabb- och potatisbullar till förrätt, lax med nudlar och sweet peppers till huvudrätt och chokladkaka med glass till efterrät. Det var verkligen gott och precis lagon också så att man inte blev sådär dundermätt. Sen gick alla till Bierhaus och jag berättade för Aileen och Mary om mina strapatser i nationalparken, för Mary bor nära där, i Cleggan. Men sen gick jag hem efter en drink, för jag var astrött efter allt vandrande dagen innan och sen hade mamma ringt på mobilsvaret, så jag ville gå hem och prat amed henne innan det blev alldeles för sent, sen pratade vi till 1 på natten...

Jag glömde kameran så fick ta några mobilfoton:

Sinead, Aoife och Aileen


Andrew, Aisling, hennes pojkvän, Fintan och Stephen.


Aileen, Maria, pojkvän, Aoife


Edel, Suzanne och jag.

Jag har såna bra jobbarkompisar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0