Kreativ spritsning och sånt

Igår kväll spritsade jag pepparkakorna. Hittade på lite kläder åt pepparkaksgubbarna och gummorna:



Sen slog jag in några paket också. Ska fortsätta med det nu är det tänkt, för det blev för sent igår kväll för att göra klart alla.



Ängeln som Seans föräldrar ska få.



Virkat paketsnöre. Hemlig mottagare.



Så här långt.

Pappas Christmas Hamper: Mulled wine spices, cranberry sauce, chocolate, leg of lamb spices...

Har försökt ringa både social welfare kontoret (för att boka om en träff-tid som infaller när jag är i Sverige) och min bror för att säga vilka filmer jag vill att han beställer från Ginza och CDON innan det är för sent att få dem innan jul men är ju helt omöjligt att få tag på någon. Social welfare kontoret har en idiotisk telefonkö där man inte varken hör musik eller vilket nummer man är i kön så man sitter där i typ 10 min och antar att man är helt bortglömd tills man ger upp och lägger på...

Kommentarer
Postat av: Tina

Vilka härliga julklappar dina nära & kära får!

2008-12-13 @ 17:28:57
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0