Att själv välja film i hyrshopen

Nu har jag kommit tillbaka från träningen, det gick bra. Cyklade till Chartbusters innan jag åkte hem och hyrde två filmer. Man kan välja 2 arthouse filmer för 6 euro för 2 nätter, så det gjorde jag. Blev "The ballad of Jack and Rose" och "Art school confidential". Den andra har jag ingen aning om hur den är, det är den jag ska se nu, men den handlar om en kile som går på en konstskola i USA så är enbart därför jag ska kolla på den.

Har just grillat en vegetarisk indisk burgare som jag har delat på mitten och lagt i 2 wraps, det ska bli gott! sen har jag bombay mix att äta också :)

Känns bra att välja precis vad man själv vill se i hyrvideobutiken ibland, inte behöva tänka på andra, som alltid tycks ha sett det man själv inte sett, eller som i seans fall: alltid vill se en krigs- eller actionfilm... ;)

Annars har dagen varit bra. Åkte till skolan vi 11 och jobbade där till tre. Ritade upp några mallar jag ska screentrycka och målade lite på en av balkongerna. Här är dagens framsteg:

image73

Var inte många i college, enda förutom jag i vårt år var Norma. Så jag gick och tjuvkollade in i alla andras studior för att se vad de gör, är alltid kul att se. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0