Juno med tjejerna ikvall

Det ar varsta pissvadret idag! Maria visade oss sin nya, mintgrona bil. Den passar henne perfekt! Hon ar sa stolt over att antligen ha en egen bil :)

Snart ska jag, Maria, Sarah, Eimear, Catriona och kanske nagon mer pa bio och se Juno. Vi beslutade att stanna kvar tills halv 7 i skolan istallet for att aka hem emellan eftersom biografen ar narmare skolan. Ska bli kul!

Var larare Deirdre hade ett foredrag i morse om sitt konstnarskap och projekt, var ratt intressant att se vad hon gor, men det har inte sa mycket att gora med det jag jobbar med. Sen pa eftermiddagen hade vi ett till foredrag med en tjej som heter Maeve Mulrennan och ar chef for Galway arts centre. Vi bor precis mitt emot det sa jag fragade henne efterat om de behover nagon voluntarhjalp med att hanga utstallningar etc. och hon blev ratt forvanad att jag fragade, for hon trodde inte att folk frivilligt ville hjalpa till med sant, men jag tycker att det skulle vara en bra erfarenhet att se hur man arbetar pa ett galleri, sa jag skulle skicka henne ett mail med mitt nummer etc.

Hade tankt kopa grejer till min diet idag, men nu blev det inte chans till det nar vi ska pa bio, och sa tvingades jag ata nudlar i burk till middag eftersom jag stannade kvar i skolan, men det ar skit samma, det ar en ny dag imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0