smart eller snål det är frågan...

Det är regnigt och grått idag. Jag gick in till stan vid 2 och mötte Sean där och sen gick vi till "the hippy place" som Sean kallar det. Det är ett cafe som heter Food for thought oh de gör bara vegan och vegetarian mat. Sean hade redan ätit på ett annat cafe så jag åt vegansk shepherd's pie med broccoli, fårost och tonfisk till. Det kostade 8 euro. Sean köpte mig en kopp kaffe också. Det var gott och kändes nyttigt :)

Sen delade vi på oss och jag strosade runt på stan ända tills nu. Jag var nog i stort sett i varenda butik! Jag letade efter en ny handväska och ett par skor. Det dåliga är att jag bara är en fattig student, så jag ville hitta något relativt billigt som dessutom inte såg billigt ut. Det lyckades inte...

Jag hittade århundradets snyggaste klackskor i en skoaffär men de kostade 100 euro, och dessutom behöver jag egentligen inte finskor utan ett par vardags skor eftersom mina boxing skor läcker i sulan, så det blev inget tyvärr.

Dessa skor är det: Miss L Fire är märket, Estelle heter skorna.
Jag vill, jag viiiill!!!!

image48

 Sen hittade jag värsta snygga skinnväskan på Oasis. Trodde den kostade 35 euro och skulle just köpa den när jag såg att det var i pounds och att priset var 55 euro, så jag avvaktade. Men det kan hända att jag går och köper den sen ändå...

image47
http://www.oasis-stores.com/fcp/product/Oasis/5370018109/Padlock-and-fob-bag

Allt det blev till slut var ett par örhängen på Monsoon som var 70% rabatt och bara kostade 2.50 euro...

Suck är jag snål eller smart????

Avvaktar och ser om jag hittar något annat först innan jag spenderar pengar på skorna etc...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0