Efter mycket om och men

Det gick bra att prata med vår external assessor. Jag visade min video jag gjort och han gillade den och så ville han mest bara veta vad vi jobbade med. Han kände igen mina bilder från degreeshowen förra året, så det var kul!

Nu har jag spenderat över två timmar med att städa. Ibland är det så illa tvunget. Först gick jag igenom och sorterade min garderob och lade in en massa kläder som låg på gungstolen. Sen plockade jag iordning en massa och tömde mina resväskor från Sverige. Sist av allt tog jag bort julsakerna. Hade ju tänkt göra det förra helgen men då var jag ju sjuk. Orkade bara inte vika ljusslingan fint, hur fasen hade tilverkarna fått in den i en så liten kartong egentligen?? så jag knölade bara ner den... Köpte en ny krukväxt, en ormbunke, den får stå med mina robotar.

Prövade även tre olika outfits jag kunde tänka mig till ikväll. Testade jeansen jag köpte igår. De passar perfekt, men jag gillar inte färgen, så jag ska nog färga dem svarta eller röda. Gillar inte ljusa jeans.

Sen till slut hittade jag min Skunk Funk klänning i garderoben, men den var lite väl kall så här års, så det fick bli en gul t.shirt under som förresten gjorde att det ser mycket bättre ut.


image10


Kvällens outfit:
Klänning: Skunk Funk
T.shirt: Miss Selfridge
Örhängen: Misoui second hand butik
Halsband: ? köpt i Vadstena



Så här ser sovrummet ut efter att jag städat. Kläderna som är kvar på gungstolen ska jag ta med till Westport i helgen, så därför är de kvar.

Carina skickade meddelande och sa att vi ska ses hemma hos henne kl 8 i kväll, men Sarah och Maria ska ta 8.30 bussen in till stan, så jag går nog dit vid den tiden jag med, 8 är lite väl tidigt när det bara är en förfest i hennes vardagsrum ;)

Och så har jag kommit på att jag vairit klantig nog att glömma laddaren till Seans digitalkamera i Sverige!!! Och jag som lovade mig själv att verkligen inte glömma den! Den är ju för tung att skicka utan att det kostar minst 150 kr, så det blir nog att försöka köpa en ny om de inte är ännu dyrare än så... Fan, tänkte inte på det förrens batteriet började blinka nyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0