Promenad och Sunday Times

Idag är vädret fint, soligt mestadels till och med, så jag och Sean gick en lång promenad hela vägen runt Westside och ut till Salthill och sedan tillbaka längs strandpromenaden. Det tog 1,5 timmar, men vi hann rätt långt för med Sean blir det att man går väldigt raskt.

Köpte en frukt när vi gick förbi Dunnes Stores i Westside och njöt av havsluften och solen, det gäller att passa på!

Sen gick Sean till The Livingroom (en bar) för att kolla på Man United som spelar. Jag för min del köpte en burk grönsakssoppa, fullkornsbröd och Sunday Times, så nu har jag ätit och sedan suttit i en timme och läst kulturbilagan och style bilagan, så nu ska jag läsa själva tidningen också. Såna här söndagar gillar jag!

Söndagar är perfekta promenaddagar när vädret tillåter. Det verkar alla andra också tycka för Salthill var fullt med folk som promenerade.

Är så himla godissugen helt plötsligt. Borde verkligen inte, men vi har en halväten Paradis chokladask i byrålådan som jag tog med från Sverige och det är min absoluta favoritchoklad, so I might give in to the temptation så att säga...

Lyssnar på Madrugada på myspace igen, sååå bra! New woman new man har så himla bra melodislinga att man inte kan sluta lyssna på den..

Kommentarer
Postat av: Emma

svar: precis :) är lätt man gnäller över obefintliga saker. hoppas allt är bra :) kramis

2008-01-27 @ 22:12:00
URL: http://yours4ever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0