Så här långt har jag kommit på min tavla.

Har precis kommit hem från skolan. Jobbade rätt hårt idag. Spolade av och förberedde min screentryck skärm, gjorde en sida ur IKEA katalogen samt lite löv som jag sedan trykte och så målade ja lite på tavlan efteråt också. Var även på en föreläsning med en konstnär på förmiddagen. Han var ok men det var lite förvånansvärt att han bara dissade sin egen konst hela tiden och sa att hans nästa serie tavlor inte alls skulle bli så eftersom han inte var nöjd med typ en enda han gjort, trots att han ställt ut solo i the RHA (Royal Hibernian Society) som är bland de mest prestigefyllda utställningarna på Irland...

Hade trevlig lunchrast med Roisin, Sarah, Maria och Stuart. Sen hade vi ett professional practice talk på eftermiddagen men det gick inte jag på för Deirdre gav samma föreläsning förra året och jag antecknade en massa då. Verkar dock som att alla andra gick (utom Roisin)...

Hon sa förresten att de ska ut ikväll till Blue Note eller Roisin Dubh för att fira att våra theses är klara och eftersom jag bor bara runt hörnet från de pubarna så ska jag nog också dit.

Nu grillar jag just vegetarisk thai burgare som jag ska äta med fullkornsbröd.

Sä här ser min tavla ut så här långt:

Gjorde IKEA trycken och löven idag samt taket.

image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0