Batman var så jäkla bra igår

Se se se se se se!!! Jokern var så bra och creepy och de borde få en oscar för smink både på honom och two face.

Träffade på Ian, Aileen och Sinead i godiskön. De hade också tänkt gå på Batman men biljetterna var slut när de kom. Tur att jag bokade online! De fick gå på Wall-E istället. Efter bion gick jag o Sean in till stan för klockan var 12 så det gick inga bussar och alla taxis var upptagna, men det var rätt skönt för det var en så varm kväll. Träffade Aileen och dem utanför Taaffes pub på vägen hem och pratade i ett par minuter, men jag hade ingen lust att joina, jag kände mig svettig och lång ifrån klädd för Galways nattliv, så det fick bli att sitta framför datorn till 2 på natten och kolla igenom jobbannonser utan resultat istället...

Idag är jag iallafall ledig, men självklart är det grått och regnigt. Gör inte så mycket dock, för jag måste hålla mig inne och fixa med en massa ansökningar och grejer idag ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0