Emilys hattar

Här är bilder på mig med Emilys hattar inför Galway Races. Dessa två kreationer hade jag på mig på photo shootet:





Om jag fått ha en av dem på mig så hade jag nog gått till Galway Races, för de var riktigt coola. Nu var ju andra bilden med i tidningen, gillade dock första hatten bäst, men den bilden blev inte lika bra. Är väl inte jättenöjd med fotona, men det var iallafall kul att bli sminkad och fotad :)

Nu ska jag dock inte på the races. Det börjar ju på måndag men jag får inte lön förren onsdag-torsdag och så jobbar jag torsdag som är själva Ladies day då Sarah och Maria kommer upp, så jag får nöja mig med att gå ut på kvällen istället och det kan ju bli kul, om det inte var för att jag jobbar 9-6 på fredag :(

Är ledig nu lördag söndag samt tisdag onsdag, men kan inte hitta på något för jag har bara 800kr kvar att leva på tills lönen kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0