Galway Bay Hotel kväll

Hemma nu efter ännu en gratiskväll med turistbyråfolket. Denna gång var det Galway Bay Hotell ute i salthill som bjöd för att visa upp sitt hotell. Vi fick gratis trerätters middag i restaurangen. Jag tog caesarsallad, tagliatelle med svamp och gräddsås och päronpaj till efterätt. Det var gott, men pastan var så krämig och mäktig att jag bara orkade halva.

Vi fick massa vin och två gratis drinkar i baren, så jag drack två vodka och tranbärsjuice. En kille spelade massa välkända låtar så de nya tjejerna blev lite överförfriskade och sjöng med för full hals innan de drog in till stan. Vi andra stannade kvar lite längre. Tre tjejer från hotellet var våra värdar för kvällen och de var verkligen jättetrevliga, särskilt Leona som ordnat det hela! Supertrevligt!

De andra skulle ta ett par drinkar till på The Front door, men jag beslöt mig för att ta en promenad hem istället. Tog mig en halvtimme att gå hela vägen hem, men det var varmt och lugnt och skönt att röra på sig efter all maten.

Imorgon börjar jag först 12.15, så jag kan få sova ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0