Jävla Claremorris!

Jag blev inte uttagen till den utställningen i år, så bara för att man vinner pris där förra året så betyder det inte att man kommer med följande år, för de har ju olika curators varje år...

Fan också, om jag vetat det så kunde jag ju ha skickat en till bild till Student art awards i the RDS, för nu tog jag ju inte mina bästa bara för det... Jaja, men tur ändå kanske, för då hade ju inte Maeve kunnat ha den stora med i Temple Bar utställningen.

Nä, det är bara att bita ihop och ta nya tag. Väntar fortfarande på besked från RDS och IMOCAs studio residency, men tror inte jag får något av det...

Ja, livet som konstnär är hårt och refuseringar får man vänja sig vid.

Är på lunchrast nu, gick hem bara för att kolla posten. Fick iallafall ledigt av Medbh i flera dagar runt Dublin utställningen så jag kan åka på öppningen. Nu har jag iallafall det att se fram emot, tur är väl det!

Medbh är nog bland de bästa chefer man kan tänka sig "Think of me then when you're rich and famous and how I made you such good rosters (scheman)" . sa hon idag. Mjoo, rik och känd lär nog dröja!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0