Josef Fares "Leo" ikväll

Galway Film Fleadh (irländska för festival) pågår den här veckan och jag har inte haft chansen att gå på någon film än, så jag såg i programmet att det visas en svensk film ikväll; Josef Fares film Leo. Är den bra?

Är kul att se en svensk film på bio när man bor utomlands, så jag bokade biljetter åt mig och Sean. Den visas i the Town Hall theatre klockan 22.45, så rätt sent, men det ska bli kul. De visar enbart filmer där på festivalen, för annars är det bara Eye Cinema eller Galway Omniplex man kan gå till.

Fikade med Sarah och Maria idag efter jobbet, de var här som hastigast efter att Maria varit nere med Sarah i Cork i ett par dagar. Var kul att prata med dem, även om det bara är knappt en månad sedan vi sågs så känns det som längre eftersom det hänt en hel del. Vi skvallrade lite om Tom och hans arroganta sätt också ;)

Sen skulle Sarah möta sin date, Ronans storebror som hon inte sett sedan vernissage festen då de var ganska intima, men de har skickat meddelanden och ringt, så hon var glad!

Nu är det nog dags att gå till stan då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0