Kvall i Dublin

Ar pa ett internet cafe vid The Liffey nu. Jag har just varit pa vernissagen som gick bra, det kom massor med folk. Enda daliga var val att Min stora tavla aldrig kom med i slutandan, for rummet ar sa litet sa Maeve tyckte inte att den passade in med de andra grejerna sa hon tog bara med de sma. Var val bra pa ett satt, for det ser mer balanserat ut och sa far Nickys video vara medelpunkten med mina sma tavlor runtomkring, men samtidigt hade det varit kul att visa den stora.

Ska mota Nicky, hans flickvan och Maeve pa Eamon Doran's snart. Jag var just pa IFI (Irish film institute) restaurangen och at veggo burgare och sallad. Var aven antligen pa den beromda sushibaren Aya och at sushi pa rullband. Var inte sa dyrt som jag trodde det skulle vara.

Kopte aven troja och t-shirt pa H&M som jag har pa mig nu och satt och laste en stund i St Stephen's green. Jag gillar verkligen Dublin och kanner till det sa bra nu efter att ha varit har otaliga ganger. Tank om man kunde fa den dar residency awarden sa man far vara har i ett ar, men sa blir det nog inte...

Borde nog dra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0