The dark night på bio ikväll!

Sean sa att han skulle bjuda mig på bio ikväll, men The Omniplex visade Batman redan 8.10pm och vi hade just ätit då och var för mätta för att stressa iväg. (Jag lagade veggo chili med linser och grönsaker och ris, asgott!). Nu har jag dock köpt biljetter online till The Eye Cinema i Wellpark klockan 9.10pm. Jag brukade ju gå dit en gång i veckan eller nåt när jag bodde granne med den biografen i tvåan så jag har saknat den lite. Och så är det billigare än the Omniplex. På Omni så kostade biljetterna 9 euro per person (ingen student discount på måndagar) medan The Eye bara tar 6.50 för students och 7.50 för adults :)

Minns förr när det bara kostade 5 euro för students och endast 4 på tisdagar före 8.40, eftersom vi inte hade DVD i huset där jag bodde då så gick jag i stort sett varje vecka. Älskar att gå på bio!

Idag är det visst Beatrix Potters födelsedag så http://www.google.co.uk har en specialdesignad logga dagen till ära. Jag älskar kaniner, kolla!!!


Nu är det väl bäst att gå till bussen då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0