Två helsidebilder av mig i tidningen!

Kom tillbaka till Galway klockan 12 (åkte 9.10 från Dublin) och gick direkt till jobbet eftersom jag började 12.15. Alla andra hade sett tidningsartikeln med mig som hattmodell igår, men jag var ju inte i Galway, så jag gick in i personalrummet och fick se två helsides porträttbilder på mig i Emily's hattar!!! Ojoj, trodde aldrig de skulle vara SÅ stora!

Är rätt nöjd, men tycker inte riktigt om skuggorna i ansiktet, tror att bilderna hade blivit bättre om de tagits i skuggan... Och nej, jag ska nog inte satsa på en modellkarriär!! haha

Jag är på första sidan av nöjsesdelen och sen är det en sida med min bild och intervju med Emily och på nästa sida fortsätter intervjun och det är en bild på henne.







Gick till Eamon Doran's sen men var bara där i en timme och Maeve dök aldrig upp. pratade med Nicky och hans tjej, men sen blev de andra jättefulla och höll bara på och skämtade med sina barndomsvänner (som var där) så jag gick efter bara en vodka eftersom jag inte kände för att dricka mer, det var kallt ute i beergarden området där vi satt plus att Nicky var asfull vid de laget, haha, så gick inte att prata med honom mer!

Ska på vernissagen i Galway arts centre klockan 6 ikväll, del i Arts festival veckorna. Skan nog till Roisin Dubh sen eftersom Eve, en av mina supervisors fästman spelar på övervåningen där ikväll så några av oss ska dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0