Degree show idag!

Vårutställningen öppnade idag i konsthögskolan. Det var en massa folk, men regnigt väder så invigningen fick äga rum inne. Pratade med en hel del folk och fick många positiva kommentarer om mina verk :)

Sean var där en stund ock tittade men åkte in till stan sen. Jag stannade till 5 när de stängde så att jag kunde stänga av min video etc. Sen åt vi i The Front Door bar. Åt lax, blinis och räkor. Sen Banoffee pie till efterrätt, obekvämt mätt blev jag. Usch, har inte sjunkit ner än!

Skulle ses på Massimos kl 8 för efterpartyt. Är 8 nu, men jag måste nog vänta en liten stund till. Mina ben värker som tusan, gick runt i mina högklackade skor hela dagen och det känns nu! Känns inte så lockande att ta på sig dem igen! Fick en massa kommentarer om hur snygga mina skor var i allafall, flera folk jag aldrig sett förr haffade mig bara för att berömma skorna :D

I min klass förutom mig så var det Tom, Loretto och Norma som fick first class honours, vet inte om det var någon mer, ingen jag hört iallafall...

Kommer förhoppningsvis med i Galway Independent på onsdag för fotografen tog en massa kort på mig och fick mig att göra riktiga top model poser mot min tapetserade vägg. Haha, det var rätt kul!

Nu hinner jag inte skriva mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0