Nu är väggarna vita igen!

Nu är tapeten borttagen och den gröna väggen är vitmålad och jag har fått tillbaka min 50 euro deposit efter några timmars slit.

Jag kände mig jättesjuk imorse och regnet vräkte ner, så det var inte lätt att gå ur sängen, men jag var ju tvungen att åka till college och ta bort tapeten från utställningsrummet eftersom jag jobbar resten av veckan. Jag köpte en wallpaper steamer för 30 euro på Atlantic Homecare, så fick ju egentligen bara 20 euro kvar på depositen, men det hade nog varit lika dyrt att hyra en, så det fick bli så.

Gick lättare än jag trott att ånga bort tapeten och jag lyckades rädda större delen av tapetvåderna, så jag kanske kan använda dem någon mer gång!

Jag sparade en liten ruta på väggen för att de skulle minnas mig, Fionna, en av våra tutors, hade bett mig göra det,

Nu har jag ätit surdegsbröd, rökt ost, vego hamburgare och grillade skogschampinjoner till kvällsmat, gott!

Nu började just Sky Captain and The world of Tomorrow så ska nog kolla på den tror jag :)

I lördags kväll hade jag Kullamannen maraton, såg alla episoderna i rad som jag laddat ner. Så jäkla bra barnfilm så det finns inte! De gjorde så många bra barnserier på 60 talet, jag fullkomligt älskar Saltkåkan, Kråkguldet och Kullamannen!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0