Idag är det en vanlig dag.

Har bara jobbat hela dagen och nu är jag hemma och ska äta och sen gå promenad. Sean är på sin datakurs.

Jag gillar inte vardagar, jag vill att roliga saker ska hända hela tiden...


ALLMÄNT...
Namn: Cecilia Charlott Danell
Piercingar: Bara öronen
Tatueringar: Nej
Längd: 170 cm
Skostorlek: 38
Hårfärg: Koppar (Cendre egentligen)
Är du kär i någon: Ja
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, Stockholm, men var sak har sin tid och jag trivs här
Tänker du på självmord: Aldrig!
Tycker andra att du är attraktiv: Har hört det ja ;)
Vilket shampoo använder du: Burt's Bees super shiny grapefruit shampoo
Vad är du rädd för: Eld
Gillar du att tvätta: Nej
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja. Min nöjesparks favorit, klarar inte sånt där som snurrar för mycket.

SENASTE...
Film du hyrde: Matrix reloaded
Film du köpte: Matrix och Terminator 2
Låten du lyssnade på: Bat's Mouth med Bats for lashes
Låten du hade på hjärnan: What's a girl to do? Bats for lashes
Låten du laddade ner: Astrids bästa (album) *I'm a nerd*
Personen du ringde: Sean
TV program du tittade på: Minns inte
Personen du tänkte på: Sean

SENASTE...
Bok du läste: Vi Drog
Personen du fick mail av: Maeve
Personen du fick brev av: Mamma
Personen du fick sms av: Sean
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I julas

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Jobbat i turistbyrån
Var det kul: Sådär, lite segt...
Hur tidigt stiger du upp: Halv åtta nu, brukade vara 9...
Gillar du att slåss: Nej, jag är inget bra
Vad ska du göra ikväll: Äta, gå en promenad

Är du seriös: Ja, oftast
Vad är du allergisk mot: Blir ibland killig i näsan av damm och katthår, men riktigt allergick är jag inte mot något
Var har du ont: ryggen
Använder du hårspray: Ja, luggen
Kan du stå på händer: Nej
Favorit serie: Följer ingen...

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Salt
Gillar du ketchup: Ja, men inte för mycket
Är du glad nu: sådär
Var du glad igår: Ja, tidvis
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja, Alanna
Vad dansar du till: Electro, house
Stockholm är: En stad jag vill bo i sen
Göteborg är: Också fin
Kan du sjunga: Ja...
Mer värt än guld: Lycka, uppleva saker
Spaghetti eller makaroner: Äkta svenska makaroner för det har de inte här på Irland
Ett land jag helst vill besöka: Nya Zeeland, Indien, Canada, Ryssland...
Ska bli skoj: Våran vernissage på lördag
Ska inte bli skoj: Att jobba heeela sommaren
Sparar till: Resa, flytta till Stockholm, köpa en systemkamera.
Väntar på: Solsken och värme
Pålägg som gäller: Ost
Dagens dryck: Kaffe

------------------

Har du pojkvän/flickvän? Ja, förlovad
Vem/vilka vet mest om dig? Sean, mamma

När var du senast full? Geraldines dinnerparty för 2 veckor sen
Har du utländska föräldrar? Mamma är finsk
Är du bra på att måla? Ja det är jag
Vem kramade du senast? Sean
Vad längtar du till? Få soloutställning, studio, flytta. Tills dess: kul avbrott i vardagen.
Vad heter dina husdjur? Så Liten och Blenda
Har du körkort? Nej, men när jag flyttar tillbaka till Sverige så vill jag skaffa det

Favoritgodis? Choklad av bra kvalitet, pringles, maltesers
Morgon- eller nattmänniska? nattmänniska, helt klart!
Sparare eller slösare? Både och, men jag har lättare för att slösa.

Bio eller promenad? Båda. Älskar att gå på bio. Promenad är också skönt, för man kan tänka.
Är du kittlig? Ack ja!

Rädd för insekter? Nja, har inget emot spindlar och dyl, men hatar larver och maskar som lever i ruttna saker etc
Anser du att du är stark?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0