Åhlens virtuell lägenhet

Igår gjorde jag min egen provdocka och provade H&Ms vårmode på deras hemsida. Nu är det Åhlens som har en virtuell lägenhet som man kan inreda med saker ur deras sortiment. Det här är väldigt bra ideer eftersom det får folk att visualisera hur saker och ting skulle se ut i hemmet eller när man har på sig det. Och så är det kul att pyssla med också. Jag skulle inte inreda min egen lägenhet med enbart åhlens grejer, och urvalet är väl inte jättestort, men här är två olika versioner av lägenheten (sovrum, vardagsrum) som man kan inreda på www.ahlens.se

Version 1:
image233

image234

Version 2:
image235

image236

Jag måste nog säga att jag föredrar version två. Testa själva!

Kommentarer
Postat av: anna

visst är det ett roligt program!!! fast inte skulle jag heller vilja ha ett åhlens hem inte.
glad påsk
anna

2008-03-21 @ 07:57:12
URL: http://www.brojer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0