Bilder från Topshops provrum

Nu har jag kommit hem från en shoppingtur i stan (Galway). Gick till Topshop och spenderad evigheter i deras provrum medan kön bara växte hehe! Allting var så snyggt så jag blev helt galen! För några dagar sedan så kollade jag ju in deras bästa grejer på hemsidan och det var några av dessa jag provade bland annat. Se detta inlägg. Nu har de ju inte allting som finns på hemsidan i Galway butiken eftersom den inte är jättestor.

Deras provrum är förresten perfekta att ta kort i för de har lampor som sitter runt alla sidor av spegeln, så man får jämn belysning. :)

Först ut är denna Basic long sleeve:

image246
Shirred Slubby Shirt (27 euro)

image247

Sen kommer ett linne:

image250
Stripe Ruffle Bib Vest (23 euro)

image249


Nu en randig militärjacka
image252
Stripe Military Jacket (100 euro)

image258

Och så sist men inte minst en ärmlös blus:
image254
Lace Trim Button Front Top (23 euro)
(Hallå, den syns ju inte på deras hemsida haha)

image255

Hade helst vela köpa alltihop, men man får ju tänka på ekonomin, och så ska jag ju till Dublin och shoppa på tisdag, så efter mycket om och men så bestämde jag mig för den första grå långärmade jumpern. Den passar ju bra att ha till vardags nu medan linnena, även om de är fina inte går att använda i det här kalla vädret.

image259

Jacka ska jag kolla på i Dublin. Får se vad det blir i år! :)


Jag var även på lördagsmarknaden vid St Nicholas' church och köpte organiska grönsaker. Där köpte jag även en lax och en spenat dim sum och en sushi rulle mmmmmmm vad gott det var!

Fikade även på Food For Thought med Sean. Jag drack grönt te medan han åt en skiva äppelpaj med massor med grädde. Jag kände mig inte sugen!
image256

Jag har börjat köpa mer och mer organiska grejer. Smaken är sån himla skillnad, speciellt på morötter och tomater etc. när de kommer från lokala producenter. Var även inne i den ena hälsokostaffären och kollade in Burt's Bees produkter. I slutändan blev det en tinted moisturiser med naturliga ingredienser. Köpte dock för ljus (den var vit) först så när jag kom hem och öppnade folien på tuben så upptäckte jag det (fanns ingen tester i butiken) så jag limmade igen den igen och sprang tillbaka precis innan stängningsdags och bytte till mig en nyans mörkare ;)

image257

Visst ser det gott ut! Farbrorn som sålde grönsakerna slängde i klementinerna gratis, snällt va! Nu ska jag snart laga potatis och rökt lax med senapssås och sallad. Ser jag fram emot :) Sen ikväll ska jag se Rainman på Living TV klockan 9 och äta halva mitt chokladägg. Sean kunde visst inte hålla sig för när jag kom hem så var halva hans ägg och en av de två chokladkakorna som följde med uppätna haha!

Skulle först spara det till imorgon, men tänkte att det nog är bättre att sprida ut kalorierna på två dagar och dessutom inte chocka magen för mycket genom att trycka i sig hela ägget på en gång. Jag har ju inte ätit godis på en månad :)

Kommentarer
Postat av: Simon

Hallå,du sa till mig att jag var duktig,tack för den:>Men gillar du verkligen fotografi?För alltså du är ju sjukt snygg och skulle passa som model,wow älskar bilderna i provrummet.GAH!

2008-03-27 @ 17:43:15
URL: http://www.sheafofhay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0