Bilder på min modell


Här kommer ett par bilder på modellen av rummet jag vill bygga till utställningen: (Lånade skolans digitalkamera över helgen, därav den bra kvaliteten)


image145

Jag spenderade dagen i college med att städa studion, färdigställa modellen och fixa iordning de flesta grejerna för våra assessments på måndag. Deirdre kom in och kollade (en av våra tutors) hon gillade vissa grejer med blderna men inte andra, som vanligt, men en bild gilar gon tydligen massor, en jag gjorde med en stol och en TV för när hon lämnade studion så sa hon att om jag nånsin funderade på att sälja den så ville hon köpa den! Blev lite paff när hon sa det.

image147
Kollade runt lite i stan och gick till the City Museum för textilstudenternas vernissage. Hade varit så himla mycket publicitet både i tidningen och i skolan så blev lite besviken när det bara visade sig vara några få saker på trappavsatsen till tredje våningen. Kände i stort sett ingen där heller så jag smet redan innan öppningstalet.

Gick hem och bakade gluten, smör och ägg fri paj. Har aldrig bakat glutenfritt förr, använde quinoa och brunt rismjöl. Blev ganska gummiliknande och olikt vanlig deg. Tycker synd om de som är glutenintoleranta för degen var helt smaklös, men fyllningen blev desto gidare med krossade tomater, kikärtor, majs, spenat, tofu, chili, ingefära etc. Så blev ändå gott.
image146

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0