Happy Paddy's day!

Nu sitter jag pa ett internet cafe i Westport och vantar pa att paraden ska borja. Ar val inget att bli overdrivet exhalterad over, samma varje ar... men vi ska val traffa nagra vi kanner i allafall sa forhoppningsvis blir det trevligt. De tycker ju att jag ar helkonstig som inte dricker alls denna arets suparhelg nummer ett ;) Men jag haller fortfarande pa med min detox och jag kanner inte for att dricka, spy och vara bakis heller for den delen. Vet inte varfor, men det lockar mig inte sa mycket langre. Ett gott rodvin eller ett glas whiskey eller en god coctail duger bra for mig. Ol, mar jag mest daligt av. Och jag som alltid drack ol forr...

image181

Igar var vi pa dop. Det var trevligt, aven om ceremonin i kyrkan var lite seg. De hade buffee i Westport woods hotell efter och allihop frossade ol, pommes, friterade kycklingvingar, sandwiches etc. Sjalv drack jag en kanna decaf kaffe, en kanna gront te och at nagra oatcakes och mandlar som jag tagit med mig. De tittade lite konstigt pa mig haha!!

Kande mig i allafall snygg i en bla vintage klanning fran Beyond Retro i London och ett gult balte.

Pratade med Seans syster Laura i telefonen. Har inte pratat med henne (bara skrivit) sen hon flyttade till Afrika (Swaziland) i augusti sa det var kul. Jag saknar henne massor och om nu jag saknar henne, sa ar det inget mot vad Seans familj gor...

Lagade min egen majspasta med gronsaker till middag igar for Seans mamma gjorde friterade pommes och kyckling och det varken kunde eller ville jag ata. Hon var lite putt att jag inte kunde dela en flaska vin med henne eller ens ata smoothien hon gjorde, hehe

Sean var ute sent med en kompis och var bakis idag, sa han ska inte dricka mycket idag sager han. Keith, brorsan kom hem precis fore Sean och jag horde honom spendera en halvtimme med att spy pa toaletten. Men knappast att han lar sig, han kommer att dricka fran morgon till kvall idag anda ;)

Slan! (bye in Irish)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0