I natt drömde jag om sushi!

Hade värsta lustiga drömmen i natt. Drömde att jag var i Tokyo med Sean och att vi bodde på något hotell. Det såg dock inte ut som de bilder jag sett från japan utan mer som någon europeisk storstad. Jag var så sur att jag inte hade någon kamera med mig eftersom jag ville ta kort på allt jag såg. Jag knallade iväg från hotellet och blev lite orolig att jag inte skulle hitta tillbaka. I varje gathörn och i varje affär sålde de SUSHI i alla de former och jag tyckte det var helt fantastiskt, men skulle vänta till lunchtiden innan jag åt något (!) Jag kollade på en Nikon D80 kamera som bara kostade 400 tokyo dollar (vad nu det är) men visste inte om det var jättebilligt eller inte eftersom jag inte visste valutakursen så jag köpte den inte.

Sen helt plötsligt så var det en massa folk från gymnasiet där, bla Anna Frisk, och vi skulle göra praktik på ett fint hotell där. Vi var i receptionen och de sa till oss hur vi skulle svara i telefon m.m och det verkade ganska lätt. men sen visade de på kartan flera andra hotell som vi behövde känna till eftersom vi skulle ge ut telefonnummer och visa vägen till dem och då blev jag orolig för jag kunde ju verkligen inte den här stan. Haha, lusig dröm, var bara tvungen att skriva ner den!

Blev så galet sugen på sushi nu, det är verkligen det godaste som finns!!! Väntar på att matsalen ska bli lite lugnare så jag kan äta, är typ kö till microvågsugnen nu... Talade med Fionna (en av våra tutors) och blev glad över att hon faktiskt var väldigt positiv och gillade mina små tavlor massor etc. Tänk vad sånt hjälper! Håller dessutom på att tillverka en modell av rummet jag ska använda i slututställningen nu. Är rätt nöjd så här långt!

Fick en hel påse Goji berries av Sarah, hon får visst nån allergisk reaktion när hon äter dem. De kostar ju typ 100 kr annars så det var snällt. Maria är sur för Fionna gillade inte hennes lunga som hon målat på en vägg och tyckte att den såg ut som ett träd, så nu håller hon på och gör om den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0