Nu har jag varit och tränat

Det känns alltid skönt efteråt. Håller på och kokar ägg nu för jag ska göra sallad med räkor, ägg, frön och soltorkade tomater. Blir nog gott!

Kollar på ett program om Angola. Programledaren kom till en marknad där de sålde MASSOR med souvenirer som alla var gjorda av elfenben. Och vilka tror ni köpte det? Jo, Europeer, Amerikaner och Kineser. Jävla idioter som köper det fast de vet att elefanterna är fridlysta och på så sätt skapar en marknad. Elfenbenen kommer från regnskogselefanter ser man på färgen. Det finns massor med tjuvjakt i Angola pga idiotiska västerlänningar och Kineser som köper elfenbenen. Vad ledsen man blir!

image244

Kommentarer
Postat av: Haley

Åh, Irland... jag tror att jag krackelerar, jag vill också bo där!
För att kommentera inlägget: Att köpa elfenben utan att ta hänsyn till att djuret i fråga är fridlyst är fan grymt, och det gäller allt fridlysta djur.

2008-03-21 @ 20:12:14
URL: http://holyhaley.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0