Nya fynd

Nu har jag just ätit lunch efter att ha kommit hem från en runda kring mina kvarter. I en second hand affär hittade jag ett par Tommy Hilfiger jeans för 6 euro, de är i nyskick.
image230

Sen gick jag till min Simon shop (välgörenhetsaffär) och hittade en 50-tals Fransk vodka karaff med tre snapsglas för 3 euro. Vet inte om det är äkta eller en remake, men fina är de. Jag är så himla glad!
image231

Nu ska jag kolla på tapetdesigns så att jag kan få lite inspiration till att göra mina egna :)
image232
Hittade en bild på internet på samma glas, det visar hur de tre som saknas ser ut. Hon som skrev blogen hittade dem på en antiques and collectibles fair i Alameda, http://bitsandbobbins.com/journal/category/i-bought-this/
så de är nog äkta i så fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0