Träning, sallad och Top model...

Dagens första inlägg kommer sent idag. Jag höll på och testade att spela in en låt jag skrivit i Garage band, bara för att se hur det skulle kunna låta. Sen har jag varit och tränat på eftermiddagen. Jag körde 45 min crosstrainer plus mina andra maskiner, så det kändes bra.

Sen lagade jag god och nyttig kvällsmat bestående av sallad med tonfisk, räkor och ägg. Jag lade även i frön, goji bär, chili, selleri och bovete pasta. MYCKET gott!

image285

Sen drack jag en kopp grönt te och kollade på America's next top Model på Living. Vet inte varför jag är så fascinerad av det programmet, för de är ju så löjliga egentligen, men mest intressant tycker jag det är att se hur de hanterar alla foto shoots, hur fotograferna jobbar, hur det funkar bakom kulisserna på modeshower etc. Jag gillar fotografi så därför tycker jag det är mest intressant. På måndagar sänds nya avsnitt, men under veckorna repeteras säsong 3. Då i början verkade Tyra Banks bry sig mer om tjejerna, prata mer med dem på tu man hand etc. Men nu när de är inne på 10e säsongen så verkar hon vara trött på det hela och inte lika engagerad eftersom hon har sin egen talksow etc som hon håller på med. Både Top Model och American Idol borde kanske sluta innan de tjatat ut hela konceptet. Men det sade jag ju om Lost också, som bara goes on and on and on...

Janice Dickinson är ju så jobbig, tyckte jag när jag såg henne på I'm a celebrity, get me out of here! också. Kollade dock upp hur hon såg ut i sin glanstid på 70 talet och då var hon faktiskt snygg, innan hon fick det där bistra, plastikopererade utseendet!
image286

image287

Liiite skillnad va ;)

Nä, nu måste jag skriva lite så att jag hinner klar innan 21.30 för då ska jag se A.I (Artificial Intelligence) på RTE2, har ju sett den för 4 år sedan men vill gärna se den igen för vad jag minns så tyckte jag den var bra och jag gillar robotar och futuristiska grejer.

Imorgon är det Earth Hour mellan 20.00-21.00 det är för att uppmärksamma klimathotet och spara ström, så kampanjen vill att alla stänger av sin ström i en timma. Trodde först att det var ikväll, men tur att det är imorgon för då hinner jag få lite gjort ikväll på datorn för hoppningsvis och diska som står näst på tur.

Sean är ute och joggar i spöregnet, committed or what!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0