En tisdag

Sådär ja, nu har jag tapetserat färdigt mitt utställningsrum. Nu har jag just kommit hem, ätit middag och kollar nu på Britain's Next Top Model. Jag fick så himla ont i magen för att jag inte ätit så mycket idag, så jag fick skynda mig att laga mat när jag kom hem, vegetarisk nut cutlet och glutenfri spenatpasta. Gott!

Kom till skolan runt två och tapetserade hela eftermiddagen, förutom ett avbrott då jag gick till Atlantic homecare för att köpa mer tapetklister och grön färg tills imorgon. Jag var inte klar förrän efter 8, så jag tog halv 9 bussen hem.

Är iallafall nöjd med mig själv att jag lyckades få till ett bra resultat med tapeten, trots att jag aldrig gjort det förr :)





Nu blir det nog inte så mycket mer foton tyvärr, för den lycka som varar för evigt... Jo, jag köpte ju en ny laddare till digitalkameran på eBay, men nu funkar det inte att ladda längre, trots att det funkade när jag fick den! Jävla skit alltså!!! Jag måste ju ta kort på grejer vid utställningen och vi har inte råd att köpa ny kamera just nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0