Oj vad jag sov länge!

Vaknade precis var uppe så sent igår natt så jag stängde visst av väckarklockan i sömnen och vaknade inte förrän 11.00! Nu missar jag hela förmiddagen i college igen, så får nog jobba där rätt sent idag...

Jag flyttade Seans dator till skrivbordet igår kväll. Det har alltid varit en enda röra med konstböcker och broschyrer men jag har aldrig jobbat där eftersom det är för högt jämfört med stolen så man får ont i axlarna... Så här fint blev det sen iallafall:



Sean var i The Livingroom och kollade på Chelsea vs Man Utd och var alldeles hes när han ringde och sa att United vunnit. Hav var liiite full när han kom hem haha, 4 pints blev det. efter bara 2 pints blev han dock utslängd från en av pubarna, höll på att skratta ihjäl mig! så då hade han gått till The Livingroom för de känner honom där och han älskar det stället.

När han kom hem sa han:
"You know what? I hate Chelsea!" Ja, känslorna svallade alltså ;)

Sen satt jag och försökte installera ett krigsspel som han köpt till datorn samt en control pad, och blev inte klar med den skiten tills 2 på natten, så det är därför jag var så trött morse.

Nu ska jag ta en sväng förbi turistbyrån och lämna in mitt kontrakt och sen ska jag till college och sätta filler i putshålen i väggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0