Dagens framsteg med målningen



Nu börjar det komma samman. Inte klar än, men snart. Blixten speglar sig i färgen så det är ett kasst kort, eftersom det är kväll. Ska se hur det ser ut i dagsljus imorgon och göra några finjusteringar.

Förresten, för de som läst förra inlägget så kan jag tillägga att jag gick och köpte en ny lampa och då funkade det, så lampan jag hade var trasig. Puh! Har haft det rätt kul under eftermiddagen: lyssnat på Bob Marley och målat. Nu har jag lagat wok med nudlar och kollat på Top Model. Ganska nöjd med dagen, nu väntar jag bara på att Sean ska komma hem.

Just ja, igår kom jag på att Sean laddade ner Sonic the hedgehog åt mig på x-boxen förra året (Sega originalet). Jag som inte haft ett enda spel att spela sen PS2 pajade så jag inte kunde köra SSX 3 längre (enda spelet jag hade, för Sean har bara krigsspel), så jag satt och körde Sonic på kvällen tills jag inte kunde komma längre (min brorsa var väl en sådär 9-10 år när han varvade det, men jag har varken intresse eller tålamod för att köra om banor på TV spel så har aldrig varit så jättebra, men kom rätt långt iallafall. Laddade även ner Sonic 2 och körde det tills jag blev sur och stängde av haha! Inget slår de gamla plattformsspelen i mina ögon. Gillar att uppleva gamla minnen och plugga in min brorsas gamla Sega när jag är hemma hos dem och köra Musse och Kalle spelet (World of illusions), Greendog, James Pond, Zoom, Quack shot etc. Någon som minns dem?

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Åh, men då måste du åka till Hälsingland nästa sommar i är i Sverige! Det är helt enormt vackert. Förutom det fina inlandet (som syntes på bilderna) finns ju också kusten, Söderhamn där jag bor och Hudiksvall är fina kuststäder med fantastisk skärgård, många små övar och fina badstränder och altt är rena himlen.

2008-11-18 @ 23:03:20
URL: http://enoughisenough.blogg.se/
Postat av: Tina - art & clothes

..drömmer sig bort några år, ganska måmga, när man satt som fastklistrad i soffan och spelade Sonic, om och om och om igen och om igen....

2008-11-19 @ 10:40:31
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0