I min galna värld

I min värld häller jag målarfärg på en duk mitt på köksgolvet. Disken är inte diskad, det står tavlor och dukar överallt. Datorn spelar bra musik och jag sjunger med. Mörkret faller på allt det gråa utanför och jag hoppar hinderbana över dukarna som ligger och torkar på sovrumsgolvet och sandpapprar grundad tavelduk så det flyger damm i min redan dammiga lägenhet. Jag åt sushi på Kappa-Ya tidigare och är glad för att jag är produktiv och full av ideer, just den här veckan.




Kommentarer
Postat av: Ingrid

Jaså? De har lite Habitat på R.O.O.M i Stockholm, man vill ju ha allting!



Tack! Tur att någon förstår sig på den. Men högstadielärare har som jobb att förstå sig på sånt! En lärare jag hade på gymnasiet hade tidigare jobbat på posten i 20 år, så han var jag aldrig orolig för att han inte skulle se vad jag hade kladdat ihop.

2008-11-14 @ 01:16:52
URL: http://enoughisenough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0