Nöjd med min insats

Idag har jag varit så himla bra! Jag har städat hela lägenheten och torkat damm på varenda hylla (tror inte det blivit gjort sen vi flyttade in förra året) :/ och så har jag köpt en fin julstjärna i målat silver att hänga i fönstret och en röd julstjärna (blomma) att ha på bordet. Jag har satt en fin löpare jag aldrig använt på soffbordet och kastat massor med broschyrer och papper som man inte behöver men har sparat ändå. Om ni bara visste hur det såg ut här innan...

Jag har även varit på banken och betalat elräkningen och kabel TV/internet räkningen. Nu väntar jag på att vattenberedaren ska värma vattnet så jag kan diska och sen ska Sean dammsuga när han kommer hem senare. Julfint ska det bli!

Nu ska jag nog spela lite Sonic the Hedgehog så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0