Oh my god I'm thrilled!

Jag fick just förfrågan om att ha min andra utställning i Dublin!!! I somras var jag shortlisted för ett ateljestipendium med IMOCA (Irish museum of contemporary art) det är en ny organisation, inte att förväxla med moderna museet. Det var 5 pers från hela Irland som valdes och jag var en av dem. Jag fick inte atelje stipendiet, det gick till en annan person, men nu fick jag just ett e-mail där de frågar om jag vill ställa ut under Launchen av deras nya galleri och kontor i november eftersom de gillade mina grejer så mycket! De vill gärna ha med verk av oss all fem som var shortlistade om vi vill vara med. Ska självklart tacka ja imorgon!

Wow! Det här behövde jag verkligen! Måste åka dit sen någon dag och kolla på galleriet ville dem så man vet dimensioner och vad som får plats etc.

This sooo made my day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0