Sean diskar, jag surfar

Jag lyckas alltid få Sean till att diska, utan knappt någon övertalning alls. Egentligen var det väl min tur, men eftersom jag är sjuk så gör han det :) Jag har spenderat HELA dagen på soffan. Så slappt och segt. Först kollade jag på Sällskapsresan SOS, kände för att kolla på något lättsamt och kul. Sen har jag sett på The Paul O'Grady show och Australias next top model och nu kollar jag på Later with Jools Holland, där bla Bloc Party spelar. Älskar The Paul O'Grady show. Det är ett eftermiddags underhållnings program på Channel 4 och hans studio är så mysig och han är så gemytlig med sin Liverpool accent och sin hund så man blir bara så glad av att kolla på det! Jools Holland är en känd artist i England och han bjuder alltid in en massa kända artister till sitt program som är en studio live show där i stort sett alla kända artister dyker upp förr eller senare. Idag är Bloc Party, Keane mfl. där och sist jag kollade var Metallica där.

Jag har även jobbat lite med animationen (med betoning på lite) och gått till Daybreak där jag köpte en sandwich, crackers och tic tacs. Jag har fortfarande huvudvärk och är täppt, men tror jag börjar bli lite bättre för jag behöver inte snyta mig lika ofta längre, så imorgon kanske jag kan våga mig på en liten promenad, för än så länge har jag fått nästan som yrsel av att bara gå till affären, men det gick iallafall lite bättre idag än igår.

Och ja, Sarah har skaffat en hundvalp som heter Ludo. Awwww!!! hon fick den i lördags och ska skicka kort på den på facebook, jag vill med ha en hund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0