10 sista dagarna i frihet...

Jag har fått ett jobb nu. Sharon på turistbyrå hörde av sig och jag ska jobba där från 4 maj till 30 augusti. Det är väl bra för jag behöver verkligen pengar, men det betyder också slutet på spontan-fika i Java's eller Amnesty Caféet, att disponera sin dag som man vill och att ta sig ut till Docks området och göra research. Jag har ju bara 10 dagar av frihet kvar....

Sen blir det heltid, hjälpa vilsna turister och inte komma hem förrän 7 på kvällen och följa ett rullande schema där man ofta blir tillskriven 10 dagar på raken mellan sina lediga dagar... Och de trevligaste jobbarkompisarna kommer ju inte tillbaka i år. Men jag ska väl inte klaga. Jag har ju ett jobb, det är väl det som räknas i dessa tider.

Kommentarer
Postat av: Anonym

plus kanske inte lika mycket bra bloggande från dig :(

2009-04-24 @ 16:35:10
Postat av: Cecilia

Ja tyvärr blir det nog mindre att berätta om när dagarna ser mer likadana ut... men jag ska göra mitt bästa :)

2009-04-24 @ 18:00:17
URL: http://ceciliadanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0